torsdag 8 mars 2012

Ett brev att spara

Jag tänkte att ni fina och trogna läsare ska få ta del av ett fint brev jag fick skrivet till mig igår. Brevet är från Daniel 13 år här på barnhemmet, vi har kommit varandra nära och han är helt fantastisk liksom alla de andra begåvade barnen här.

Hello madam Annika, I am riting this lether for you. I am very happy to met you her. How a you. If you go to Sweden tell your mothers that I wan´t you to come her every 1st December. I love you Annika and if you go to Sweden tell your fathers that, I wan´t hera  to come her every 6th march. And if you go to your community tell Jesper that I want to see hera face
(Etc) …… ….. …. …. …
….. …. …. ….. ……. …
This is the date I rite this lether to you 7th march 2012

Daniel Poll gagiliss (han har lart sig saga polkagris och jag antar att det ar det han skrivit) Black Man

Mitt hjärta smälter så klart, jag tror att detta fina handskrivna brev får följa med hem och ramas in!
En liten inblick i hur fina barn jag är i kontakt med under min tid här i Ghana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar