onsdag 9 november 2011

Nu är det verkligen på gång. Biljett bokad!

Nu är det inte bara tankar och planer längre, nu är det på riktigt. NU ÄR BILJETTEN BOKAD!
Jag ska verkligen åka, på riktigt.

Det känns så himla rätt. Äntligen får jag träffa dessa fantastiska liv. Och göra skillnad!

Tacksam är jag. Så otroliga tacksam över att jag kan göra en sådan här sak. Att jag faktiskt har möjlighet att ta mig till ett barnhem i Afrika och bidra med något som för mig är så självklart,  kärlek och omtanke.
Det förtjänar varenda unge!
Får jag ett leende var från alla barnen jag ska vara i kontakt med på barnhemmet kommer det kännas värt alla pengar i världen.

Ghana 12.01.28 - 12.02.24 <3


Vill du bidra med en slant? susannaighana.se <---- Här finner du information om kontonummer, tveka inte. Gör bara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar