tisdag 8 november 2011

Dags att göra slag i saken!

För ett par år sedan hörde jag för första gången Susanna berätta om sin kärlek till barnen, de ljuvliga underbara barnen på barnhemmet i Ghana. Barnhemmet som hon själv byggt upp!

Ända sedan dess har jag velat åka med henne dit och bidra med allt jag kan, hjälpa till på alla tänkbara vis. Nu blir det av, nu händer det. Jag längtar ihjäl mig.

Jag är inte rik på pengar, långt ifrån. Men jag är rik på kärlek, kärlek som jag mer än gärna bidrar med till dessa fina barn som behöver den!

Den 28e januari sätter jag mig på planet som ska ta mig till Ghana, till barnen, den gassande solen och min älskade Susanna i Ghana. Lycka!

Kika in på susannaighana.se  och se om du kommer därifrån oberörd.

Annika <3 Ghana

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar