måndag 12 december 2011

Nu kan DU bidra till barnhemmet via mig!

Tiden går fortare än någonsin och det lackar mot jul. Vart är snön? Jag hoppas att den snart faller här och stannar på marken för att lysa upp i mörkret.

47 dagar kvar nu, har knappt själv förstått att det verkligen är på riktigt det här. Att jag faktiskt ska åka, känns lite overkligt på något sätt. Men det är det inte, jag ska åka och det är snart.

Jag har nu startat ett konto som jag döpt till "Shalom orphanage Ghana" där jag mer än gärna tar emot bidrag till barnen och barhemmet, stora som små.

I dag har det första bidraget kommit in tack vare min fina vän Michaela och jag tackar hjärtligt. Jag själv har precis satt in de 1000 kronor som jag var nära att behöva lägga på ett tillfälligt pass för ett tag sen.
Så nu är insamlingen igång!

Clearingnr: 6188 Kontonr: 517 058 022

Alla bidrag som hamnar på det kontot kommer gå direkt till barnen på Shalom Orphanage och inget annat. Jag hoppas på att få ihop tillräckligt för att kunna ta med barnen på en utflykt till havet eller liknande. Blir det mer än så kommer det gå till att förbättra standarden på barnhemmet genom bl.a myggnät till dörrar och fönster, bygge av våningsängar, hönshus med mera.

Tack för er hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar